Нік:        

Пароль:

запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Ґодзілла

Godzilla

Інфо Трейлери ТворціКадриРецензії Кінонагороди

Додати в «Мої фільми»▼
Рік2014
Країна США,   Японія
Жанрфантастика, бойовик, пригоди
Режисер
ПродюсерДжон Дж. Джашні, Мері Перент, Браян Роджерс, Томас Тулл, Єсіміцу Банно, Алекс Гарсіа, Кендзі Окухіра, Патріція Уітчер
Сценарій
Оператор
КомпозиторОлександр Депла
ХудожникОуен Патерсон, Росс Демпстер, Ден Хермансен, Скотт Міен, Грант Ван Дер Шлагт, Шерен Девіс, Елізабет Уілкокс
Перм'єра в світі14 травня 2014
Прем'єра в Україні14 травня 2014

Оцінка:

8 (1 голос)(Оцінити фільм можуть тільки зареєстровані юзери)
Ремейк класичного екшна про гігантського ящера, що тероризує мегаполіс.

Трейлери фільму «Ґодзілла»


Російський, дубляж
)

Рецензії від глядачів


Babayko Рецензія позитивна

Монстр як бренд

Деякі історії минулого немов спеціально існують для того, щоб їх можна було переказати на новий лад, використовуючи все багатство сучасних технологій. Якраз одна така - «Годзілла». Після першого японського фільму 1954-го цей монстр знайшов неабияку популярність у світі, став впізнаваним брендом, засвітився в коміксах, іграх, не кажучи вже про численні кіноваріації. Дітище японської Toho Co вже мало у своєму активі одну не дуже вдалу спробу голлівудського перекладу. Отож, режисерові Гарету Едвардсу з командою належало в цей раз не вдарити в бруд обличчям, щоб забезпечити ящерові гідний подарунок до його шістдесятиріччя:)

Події беруть свій старт в 1999-му на Філіппінах, де вчені знаходять дивні останки на дні зруйнованої шахти. Паралельно з цим ядерник Джо Броді (Брайан Кренстон) виявляється настільки стурбований незвичайною сейсмічною активністю в океані, що навіть забуває про свій день народження. І його занепокоєння виявляється небезпідставним: подальша аварія на АЕС назавжди змінить життя його сім'ї.

Подальші події можна охарактеризувати так: неприборкані звірі будуть займатися своїми розбірками, у той час як люди будуть намагатися зробити хоч щось, щоб здобути якийсь контроль над цим хаосом. Два полярні погляди на цю проблему тут показані в традиційному ракурсі: якщо для вчених важливі причини і розуміння того, що сталося, то для доблесних військових завжди зручніше спочатку підірвати все до біса, а потім уже розбиратися що до чого.

Усупереч сформованій думці, новий тренд на «серйозність» тут знайшов відображення лише в деяких аспектах і не ламає загального «попкорн-блокбастерного» настрою. Так, тут дуже продумана і реалістична картинка, яка змушує повірити в реальність усього, що відбувається. І сценарій намагається обійтися без явних безглуздостей і демонструвати розвиток подій більш-менш правдоподібно, роблячи безліч роз'яснень стосовно міфології монстрів. Але от сама атмосфера тут не те щоб похмура, вона швидше таємнича. На це налаштовує характерний саундтрек: музика Олександра Депла вийшла досить старомодною, і за настроєм нагадує такі речі, як той же «Парк Юрського періоду», про який просто неможливо не згадати, дивлячись, як ширяє над зеленими лісами вертоліт на початку картини. Гарет Едвардс тут намагається витримувати необхідний баланс між фентезі та «сучасним реалізмом». Це і дозволяє картині домагатися такого приголомшливого ефекту, коли копатися в якихось невеликих нестиковках просто не хочеться, але при цьому повною мірою переймаєшся епічністю того, що відбувається, і реалістичністю представлених руйнувань. Хотілося б більш продуманих персонажів, бо акторський склад явно не другого сорту. І шкода, що він тут більшою мірою «для галочки». Якщо у прокачаного Тейлора - Джонсона ще більш- менш достатньо екранного часу, то образ Елізабет Олсен тут не виходить за рамки шаблонної дружини головного героя. По суті, яскравіше за всіх виглядає Брайан Кренстон , що задає на старті досить високу ноту.

Але все це відходить на другий план, коли з'ясовується, що головна зірка шоу тут дійсно приголомшує уяву. Велетенський ящір виглядає переконливо як ніколи! Зберігши свої канонічні риси, він став тепер ще більш «живим», не в останню чергу завдяки кропіткій роботі творців з його мімікою і приголомшливою деталізацією, яку можна спостерігати в найбільш вражаючих сценах. Динамічний сюжет буде поступово видавати всі свої візуальні смаколики. Спостерігаючи за всім цим, якось ненароком ловиш себе на думці, що це вже не «Тихоокеанський рубіж»... Це — справжній Апокаліпсис.

Оцінка: 8 із 10