Нік:        

Пароль:

запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Малефісента

Maleficent

Інфо Трейлери ТворціКадриРецензії Кінонагороди

Додати в «Мої фільми»▼
Рік2014
Країна США
Жанрфентезі, бойовик, трилер, драма, мелодрама, детектив, пригоди, сімейний
РежисерРоберт Стромберг
ПродюсерСара Бредшоу, Дон Хан, Анджеліна Джолі, Палак Патель, Джо Рот, Метт Сміт, Скотт Майкл Мюррей
Сценарій
ОператорДін Семлер
Композитор
ХудожникДілан Коул, Гарі Фріман, Девід Оллдей, Роберт Каупер, Ілейн Кусмішко, Пол Легьєр, Френк Уолш, Анна Б. Шеппард, Лі Сандалес
Перм'єра в світі28 травня 2014
Прем'єра в Україні29 травня 2014
Бюджет$200 000 000
Тривалість135 хв.

Оцінка:

7 (1 голос)(Оцінити фільм можуть тільки зареєстровані юзери)
Юна чарівниця Малефісента вела усамітнене життя в зачарованому лісі, оточена казковими істотами, але одного разу все змінилося... В її світ вторглися люди, які принесли з собою руйнування і хаос, і Малефісенті довелося встати на захист своїх підданих, закликавши на допомогу могутні темні сили. В запалі боротьби Малефісента наклала страшне закляття на новонароджену дочку короля, прекрасну Аврору. Але, спостерігаючи за тим, як росте маленька принцеса, Малефісента починає сумніватися у правильності свого вчинку – адже, можливо, саме Аврора може вдихнути нове життя в чарівне лісове царство.

Трейлери фільму «Малефісента»


Український, дубляж

Рецензії від глядачів


Babayko Рецензія позитивна

Та ж казка, тільки у профіль

Скільки живуть старі казки? Змінюються покоління, народжуються нові оповідачі, яким тісно в рамках старих сюжетів. Вони вкладають в знайомі історії новий сенс, переінакшують події, зміщують акценти, щоб у результаті отримати щось нове. І тоді історія, знайома нам з дитинства, раптом набуває зовсім інших рис. Казка, переказана інакше, — як новонароджене дитя, яке, зберігаючи в собі частку батьків, стає творінням унікальним. І в цьому, можливо, її цінність.

«Дісней» завжди славився майстрами переінакшувати старі казки. Їх «Русалонька», «Аладін», «Аліса в країні чудес» і багато інших далекі від оригіналу. Рівно настільки, щоб бути зрозумілими сучасному глядачеві. Лише базові цінності зберігаються в незмінному вигляді: добро, любов, дружба, відданість, милосердя завжди беруть гору над своїми протилежностями. Створюючи «Малефісенту», діснеївці вирішили заглянути далі, на темну сторону. Туди, де зло при найближчому розгляді проявляється не так жахливо.

Для тих, хто не в курсі, хто така Малефісента, пояснимо, що вона — головний негативний герой диснеївської «Сплячої красуні», знятої за класичною казкою Шарля П’єрро.

«Малефісента» — це історія юної феї, яка пізнала любов і зраду. І нехай фея не дуже схожа на звичайну людину і володіє магією лісів, її бажання помститися кривдникові по-людськи природне. Біль і лють вирують в її душі. Її тіло спотворене, можливість літати втрачена назавжди. Ненависть — ось підходяще почуття, і з часом воно буде тільки рости, поки не залишиться нічого, окрім жадоби помсти. Але Малефісента — головний персонаж діснеївського фільму, до того ж персонаж позитивний. А це означає, що нічого непоправного вона вчинити не може і нічому поганому дітей не навчить. Виходить парадокс. Ореол зла, створюваний навколо Малефісенти художніми засобами, не працює. До неї неможливо ставитися інакше, як зі співчуттям і розумінням. Її не виходить сприймати як якесь зло. Усе, що може Стромберг, — звести весь процес перетворення доброї феї в злу чаклунку до чисто візуального ефекту. У підсумку фільм недалеко відходить від дитячої казки. Головна героїня нехай не ідеально красива (усе-таки біля керма головний художник «Аватара»), але все ж і не беззуба, хоч і уособлює негативні сили. Крім бездоганної картинки, лише сама Малефісента не викликає нарікань.

При тому, що всі інші персонажі грають роль обов’язкових, але чисто схематичних доповнень до декорацій, Малефісента з легкістю заволодіває всією глядацькою увагою. Її зовнішність, її чарівність, її рішучість володіють магічною привабливістю. Анджеліна Джолі грає не просто блискуче, вона «витягує» весь фільм. Кожна хвилина екранного часу, проведена з нею, викликає невимовне захоплення.

Стромберг — класний художник, але йому явно не вистачає почуття стилю. Тому фільм, хоча і перевершує за якістю більшість постмодерністських казок Голлівуду, все ж програє «Алісі». Сюжет, заявлений як переосмислення добра і зла в рамках знайомої історії, обертається казкою для дітей. І тільки Анджеліна Джолі своєю майстерною грою дарує незабутні враження.

Оцінка: 7 із 10