Нік:        

Пароль:

запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Соловей–Розбійник

Соловей–Разбойник

Інфо Трейлери ТворціКадриРецензії Кінонагороди

Додати в «Мої фільми»▼
Рік2012
Країна Росія
Жанрбойовик, комедія, кримінал
РежисерЄгор Баранов
ПродюсерЛюбовь Калінськая, Віктор Алісов, Геннадій Меркулов, Іван Охлобистін
Сценарій
ОператорЮрій Коробейніков
КомпозиторОлег Нестеров
Художник
Перм'єра в світі22 листопада 2012
Прем'єра в Україні22 листопада 2012
Тривалість87 хв.

Оцінка:

6.25 (4 голоси)(Оцінити фільм можуть тільки зареєстровані юзери)
Історія про зухвалого романтика Соловйова Севастьяна Григоровича, який на покликом крові ступив на лиху дорогу російського розбою. І доки спецслужби на чолі з секретним агентом Н7 намагаються ліквідовувати банду Солов'я–розбійника, він, з властивим йому драйвом і пустощами, відновлює в рідному краю справедливість. Але рано чи пізно будь–якій "казці" приходить кінець.

Трейлери фільму «Соловей–Розбійник»


Російський, оригінал

Рецензії від глядачів


Babayko Рецензія позитивна

Шалений Соловей

Переосмислюючи заповіти Тарантіно та Гая Річі, Іван Охлобистін написав сценарій до казки про сучасні реалії, славні подвиги та хоробрих героїв. Враховуючи сумний досвід наповнення російського телебачення серіалами про хороших і продажних ментів, про злодіїв і вбивць, розслідування і погоні, «Соловей» міг виявитися пересічним бойовиком з елементами комедії. Але чи то заповіти лягли в благодатний ґрунт талановитого сценариста, чи то попередній досвід був урахований у правильному напрямку — кінцевий результат вийшов таким, що несоромно поставити в один ряд з картинами як Тарантіно, так і Річі.

Севастян Григорович Соловйов (Охлобистін), не зі своєї вини вдарившись у злочинну діяльність, несподівано стає батьком російської справедливості і відплати: грабує багатих, вбиває винних і допомагає сірим та убогим. Вінцем цього творіння є сцена, в якій розбійник Соловей повертає крадені ікони в Храм Божий. Тут можна було б написати про моралізаторство, якби воно мало своєю метою наставити глядача на шлях істинний. Але навіть такий факт, як вказівка на правильність тих чи інших вчинків, не порушує загальної гармонії фільму. Тому що все, що не робиться, як би це не здавалося нездійсненним, все в «Солов'ї» на краще, чи то пак до місця. Жодного моменту, де б провисав сюжет або ж виявлялися зайвими діалоги, жодного необґрунтованого героя або ж вчинку. При всьому при цьому — простота ідеї, краса подачі і прекрасні акторські роботи. У фіналі все стікається в єдину смислову крапку. І це відчуття закінченості і органічності всього — від невиразної дрібниці до важливого вчинку героя — виділяє «Солов'я» з розряду пересічного російського кіно. Воно піднімає його до того рівня, на якому вже не може бути суперечок про якість — тільки про суть і сенс. Можливо, це і є ознака гарного кінематографу.

Оцінка: 9 із 10